TWOJA INFORMACJA W RĘKACH SPECJALISTÓW

Internet ma dopiero ponad 20 lat, a już stał się nieodłącznym elementem życia wielu z nas. Żyjemy w świecie, w którym każdego dnia odbieramy i wysyłamy tysiące obrazów, słów, sygnałów. Informacja – niezależnie od tego, w jakiej formie została zakodowana – jest dziś największą wartością. Zatroszcz się o nią i oddaj zarządzanie Twoimi informacjami w ręce specjalistów!

ROZWIJAMY SIĘ, PONIEWAŻ ZNAMY POTRZEBY RYNKU

Od ponad 23 lat PIKA dzieli się swoją wiedzą i do- świadczeniem w zakresie profesjonalnego zarządzania informacją. Gdańska firma, która zaczęła od tradycyjnej archiwizacji dokumentów w województwie pomorskim, jest dziś liderem w zakresie efektywnego i innowacyjnego zarządzania informacją oraz obiegiem dokumentacji, cenionym ekspertem i zaufanym partnerem wielu największych polskich firm w różnych segmentach rynku.

JESTEŚMY INNOWACYJNI, ŚLEDZIMY TRENDY

Od początku istnienia PIKA bacznie śledziła dynamikę rozwoju rynku. Dzięki temu w ciągu kliku zaledwie lat zdobyła silną pozycję w zakresie tradycyjnej archiwizacji dokumentów. Wielkie zmiany przyniosły lata 90-te XX wieku, kiedy światem zawładnęły komputery, a informacje elektroniczne zdominowały media i cały rynek. PIKA stanęła w obliczu cywilizacyjnej zmiany i odważnie poszerzyła ofertę swoich usług o innowacyjne narzędzia umożliwiające elektroniczne zarządzanie dokumentacją. Ta strategia rozwoju wiązała się też z poważną zmia- ną struktury całej firmy. Pojawili się ludzie z ciekawymi pomysłami, gotowi podjąć nowe biznesowe wyzwania.

historia

 

WIEMY, CO NAS WYRÓŻNIA

1

SPÓJNOŚĆ

Tworzymy spójne, przemyślane rozwiązania, które szybko optymalizują proces zarządzania informacją.

2

PROSTOTA

Nasze produkty są proste, intuicyjne w obsłudze.

3

CEL

Stawiamy sobie jasne cele i skutecznie je realizujemy.

4

ODWAGA

Odważnie wprowadzamy innowacyjne narzędzia, które wspierają bieżącą działalność biznesu.

5

DYNAMIZM

Dynamicznie się rozwijamy i szybko wdrażamy nowe rozwiązania.

6

KONSEKWENCJA

Nasz sukces jest wynikiem starannego planowania i konsekwencji w działaniu.

7

KOMPLEKSOWOŚĆ

Dostarczamy kompleksowe usługi w zakresie innowacyjnego zarządzania informacją oraz procesami biznesowymi.

Nasze usługi

Realizujemy następujące usługi

Kancelaria firmy PIKA to profesjonalny outsourcing procesów związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej Twojej firmy. Usługa ta – w zależności od indywidualnych potrzeb – może być realizowana poza Twoją siedzibą (obsługa zewnętrzna) lub w lokalizacji Twojej firmy (obsługa wewnętrzna).

Skanowanie polega na przekształceniu dokumentu papierowego w jego postać cyfrową. Masowo powstające dokumenty trzeba dziś w błyskawicznym tempie digitalizować. Stałe procesy biznesowe generują cyklicznie znaczną ilość informacji i dokumentacji, którą powinno się na bieżąco sprawnie zarządzać.

W dobie globalnej cyfryzacji każda firma potrzebuje nowoczesnej aplikacji do zarządzania informacjami. Archiwum Cyfrowe to niezawodne, elektroniczne repozytorium dokumentów i informacji cyfrowej, gdzie możesz bezpiecznie przechowywać wszystkie informacje i katalogować najważniejszą dokumentację Twojej firmy. To nowoczesny sposób na uporządkowanie nie tylko obrazów dokumentów (format PDF lub TIFF), ale także plików multimedialnych.

Sprawnie działające organizacje i przedsiębiorstwa muszą dbać o ekonomiczny i niezawodny obieg najważniejszej dokumentacji firmy. Workflow i BPMS to dwa innowacyjne rozwiązania informatyczne, które skutecznie wspierają procesy biznesowe związane z obiegiem dokumentacji i informacji w przedsiębiorstwie.

Każda informacja i dokumentacja powinna być przechowywana w warunkach zapewniających przede wszystkim jej bezpieczeństwo. Razem z PIKA zapanujesz nad chaosem narastającej wciąż liczby dokumentów, które przechowywać będziemy w specjalnie do tego celu przygotowanych archiwach PIKA.

Dokumentację kadrowo-płacową każdej firmy należy przechowywać aż przez 50 lat od daty jej wytworzenia. PIKA zajmie się tym procesem i pomoże Ci zarządzać tą specjalistyczną grupą informacji. Archiwum Kadrowe to sprawdzony sposób na przechowywanie dokumentów oraz profesjonalną obsługę dokumentacji kadrowo-płacowej.

O procesie archiwizacji wiemy wszystko. Łączymy tradycyjne formy fizycznego porządkowania wszelkiego rodzaju dokumentacji z możliwościami nowoczesnych systemów zarządzania zasobami akt. Porządkowanie dokumentów to szybka i efektywna inwentaryzacja oraz archiwizacja najważniejszych informacji w Twoim biznesie.

Elementem odpowiedniego zarządzania informacją w firmie jest także utylizacja danych, które nie są już przedsiębiorstwu potrzebne. PIKA zapewni Ci profesjonalną, kompleksową usługę niszczenia takich dokumentów. Bezpieczne Niszczenie Dokumentów polega na utylizacji niepotrzebnych informacji z zachowaniem wysokich standardów poufności danych i – co dziś niezwykle istotne – z uwzględnieniem najbardziej efektywnych form ochrony środowiska naturalnego.